Novinky

  • Co je to email marketing a jak s ním začít?

    http://www.dobrymarketing.cz/wp-content/uploads/001_co_je_to_eml_marketing_600x400px-600x353.jpg

    Mnoho lidí si pod pojmem email marketing představí rozesílání emailových zpráv. Tak proč s tím dělat nějakou vědu… Koupíte si databázi, rozešlete co nejvíce emailů a někdo se snad chytne, ne? Jestli k email marketingu budete mít právě takový přístup, nedopadnou vaše kampaně dobře a dokonce hrozí, že se ocitnete ve vážných právních problémech. Pro […]

  • Proč nebýt na sociálních sítích?

    http://www.dobrymarketing.cz/wp-content/uploads/proc_nebyt_na_fb_zmensene-600x353.jpg

    Většina malých i větších firem si myslí, že být na sociálních sítích je „in“. A tak si založí svou firemní stránku na facebooku. Ano, ve většině případů je určitě dobře, že tam jsou a pokud s facebookem umí pracovat, může pro ně být i velkým přínosem. Ale jak to na světě chodí, nic není zadarmo… […]

  • Proč být na facebooku?

    http://www.dobrymarketing.cz/wp-content/uploads/facebook_like_blok-600x353.jpg

    Proč je důležité být na Facebooku? Doba se změnila. To co v marketingu fungovalo dříve, už nyní (skoro) nefunguje. Ještě nedávno stačilo představit výrobek, “zahrát” na emoce a čekat na výsledek. Komunikace směrem k zákazníkovi byla jednosměrná. Současný trend je ale v aktivní komunikaci. Sociální sítě jsou pro tento způsob propagace ideálním místem. Česká republika […]

  • Co jsou to ty sociální sítě?

    http://www.dobrymarketing.cz/wp-content/uploads/socialni_site_cl_blog-600x353.jpg

    Co to jsou ty sociální sítě a k čemu slouží?? Je mi jasné, že pro hodně lidí je toto úsměvná otázka. I když jsou sociální sítě v dnešní době fenoménem, občas se mě na to někdo zeptá a tak trošku se o tom rozepíšu… Sociální sítě spojují jednotlivé stránky (chcete-li profily), které si na nich […]

  • Psychologie infokampaní a (ne)podobnost s Guerilla Marketingem

    http://www.dobrymarketing.cz/wp-content/uploads/psychologie_infokampani.jpg

    Jak je možné, že některá info-videa přehlédnete a jiné Vás zaujmou natolik, že se doslova těšíte na další? Proč by se někteří absolventi infokampaní za svou „komunitu“ třeba i poprali? Infokampaně mají totiž výbornou psychologickou strategii. Baví mě psát články, které čtenáře donutí k reakci nebo přínosné diskuzi. Komentáře a emaily, které mi začaly chodit […]

  • Zkušenosti s českými marketingovými infoprodukty

    http://www.dobrymarketing.cz/wp-content/uploads/infomarketing.jpg

    Také jste si všimli jak se poslední dobou „roztrhl pytel” s různými marketingovými infoprodukty? Čím si získaly tak velkou oblibu a za jaké informace vlastně platíte? Jak je možné, že relativně mladý business (na české poměry) generuje autorům někdy až milionové zisky? Infomarketing je skoro-nový obor podnikání, který používá jako komunikační prostředky především video a […]